Цей модуль допоміг зробити мені такі висновки щодо того, як учні можуть
самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого
навчання - перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб
учнів, вимагає адаптації як з боку учня, так і з боку вчителя; щоб
допомогти розвинути учням навички самоспрямованості, вчителі мають
працювати разом з ними. У власному навчанні учні повинні буди активними.
Дифференціація навчання може проходити в чотирьох напрямках: за
змістом, процесом, результатом і навчальним середовищем. Щоб учні стали
впевненими та незалежними в навчанні, задоволення їх навчальних потреб
вимагає відповідного спонукання та заохочення. Також вчитель може
планувати свій навчальний процес спираючись на способи сприйняття
інформації, різні когнітивні стилі та інше.
Немає коментарів:
Дописати коментар