Цей модуль допоміг зробити мені такі висновки щодо того, як учні можуть
самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого
навчання - перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб
учнів, вимагає адаптації як з боку учня, так і з боку вчителя; щоб
допомогти розвинути учням навички самоспрямованості, вчителі мають
працювати разом з ними. У власному навчанні учні повинні буди активними.
Дифференціація навчання може проходити в чотирьох напрямках: за
змістом, процесом, результатом і навчальним середовищем. Щоб учні стали
впевненими та незалежними в навчанні, задоволення їх навчальних потреб
вимагає відповідного спонукання та заохочення. Також вчитель може
планувати свій навчальний процес спираючись на способи сприйняття
інформації, різні когнітивні стилі та інше.вівторок, 13 листопада 2012 р.
Модуль 9. Рефлексія
Цей модуль допоміг зробити мені такі висновки щодо того, як учні можуть
самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого
навчання - перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб
учнів, вимагає адаптації як з боку учня, так і з боку вчителя; щоб
допомогти розвинути учням навички самоспрямованості, вчителі мають
працювати разом з ними. У власному навчанні учні повинні буди активними.
Дифференціація навчання може проходити в чотирьох напрямках: за
змістом, процесом, результатом і навчальним середовищем. Щоб учні стали
впевненими та незалежними в навчанні, задоволення їх навчальних потреб
вимагає відповідного спонукання та заохочення. Також вчитель може
планувати свій навчальний процес спираючись на способи сприйняття
інформації, різні когнітивні стилі та інше.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар